De afgelopen maanden hebben we aan de telefoon en via de website gevraagd mee te doen aan een onderzoek naar klanttevredenheid. We hebben al veel reacties mogen ontvangen waar we wat mee kunnen. Hartelijk voor de medewerking!
Telefonie stopt
Op 30 november zijn we gestopt met het onderzoek aan de telefoon.
Website gaat door
Het gelijktijdig gestarte onderzoek via onze website loopt nog gewoon door. Doe je nog steeds mee? Wij waarderen jouw bijdrage enorm!
Smileys op website en online aanvraagformulieren
Op onze website www.gemeentebest.nl vind je veel informatie. Veel klanten maken daar gebruik van en regelen online wat zij nodig hebben. Bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing of het opvragen van een uittreksel.
Op onze pagina’s en webformulieren staan groene (tevreden), oranje (neutraal) en rode (ontevreden) smileys. Maak en keuze en geef zo aan hoe gemakkelijk jij de informatie kon vinden en of deze helder was. Kortom: hoe tevreden je bent. Daarna volgen nog een paar korte vragen.

Stopknop in online aanvraagformulieren
In onze online aanvraagformulieren vindt u een stop-knop. Stop je vroegtijdig met het invullen van het formulier? Dan vinden wij het fijn als je op de stopknop klikt en aangeeft waarom je bent gestopt met het invullen van het formulier.
Uitkomsten
Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent. Maar er komen vast ook punten uit die beter kunnen. We realiseren ons goed dat we niet alles in één keer kunnen aanpakken en verbeteren. Daarbij moeten wij keuzes maken.
Heeft u vragen?
Heb je nog vragen over dit onderzoek? Stel deze dan via of via 14 0499.